Workshop aantrekkelijk schrijven
E-learning of trainen op kantoor
Gelukkig kan het weer: samen trainen in een ruimte bij jullie op kantoor. Bel of mail me jullie voorkeur.
“We willen wel helder schrijven, maar weten niet hoe…”
Misschien heb je het vroeger zo geleerd op school. En al jouw collega’s schrijven zo. Dus ingewikkeld en wollig schrijven past bij jullie bedrijfscultuur. Denk je… Maar je merkt ook dat bewoners, huurders of cliënten jullie brieven en e-mails niet begrijpen. Ze komen hun afspraken niet na of bellen met vragen. Dat kost jullie organisatie veel tijd en geld. Dat moet echt anders! In deze training leren jij en je collega’s glashelder schrijven. Wordt iedereen blij van!
Dit leer je
Iedereen weet wel iets van schrijven op taalniveau B1. Maar hoe zit het nou echt? Waarom is klantgericht schrijven zo belangrijk? En hoe doe je het? In deze schrijftraining gaan jullie aan de slag met eigen teksten. Zo passen we de theorie direct in de praktijk toe.
Na de training is dit het resultaat
- Je weet wat taalniveau B1 inhoudt.
- Je begrijpt waarom klantgericht schrijven zo belangrijk is.
- Je weet haarscherp je vinger te leggen op een ‘moeilijke tekst’.
- Je weet wat lezers nodig hebben om jouw boodschap te begrijpen.
- Je kunt zelf klantgerichte brieven en e-mails schrijven op taalniveau B1.
- Je krijgt minder vragen, e-mails en telefoontjes over je brief.
- De klanttevredenheid gaat omhoog.
Bedrijfstraining
prijs op aanvraag
Samen beter leren schrijven. Online of met een groep collega’s aan de slag met jullie eigen teksten.
- op maat gemaakt voor jullie bedrijf;
- werk met eigen teksten;
- online of bij jullie op kantoor;
- veel praktijkopdrachten en tijd om te oefenen;
- direct antwoord op vragen;
- GRATIS E-book als naslagwerk.