trainen2

Schrijftraining
E-learning

Schrijftraining en e-learning

Een begrijpelijke tekst. Dat is de beste service die je jouw klanten kunt geven. Tekst met antwoorden op echte vragen van klanten. Vragen over van alles en nog wat: prijzen, openingstijden, urgentieregels, garanties, woonafspraken, renovaties enzovoorts. Wil jij leren hoe je dit doet? Meld je dan aan voor de schrijftraining. Binnenkort start ook de e-learning!

Wat levert het je op

In de training krijg je voorbeelden uit je eigen praktijk. Na de training begrijp je waarom en hoe je al je teksten veel klantgerichter maakt.

De resultaten na één dag zijn:
• je weet hoe je inspeelt op het leesgedrag van je klanten;
• je weet wat je klant van je verwacht;
• je schrijft vlotter en directer;
• je teksten zijn makkelijker scanbaar

Voor wie

De training is bestemd voor iedereen die teksten schrijft of teksten beoordeelt. Deze training geef ik bijvoorbeeld aan:
• teamleiders;
• contactcentermedewerkers;
• communicatiemedewerkers;
• communicatieadviseurs.

Waar en wanneer

• Ik geef de training waar je maar wilt! Je kunt binnenkort namelijk zelf starten met de e-learning.  Alvast inschrijven? Meld je dan vast aan (uiteraard zonder verplichting). Je hoort dan als eerste wanneer je kunt starten met de e-leaning.

Liever een training in company bij jou op kantoor? In overleg prikken we een datum die jullie het beste uitkomt.

Kosten

Op basis van je wensen maak ik een prijsopgave voor je. De prijzen van de e-learning komen binnenkort online.

Wil jij klantgericht leren schrijven?
Meld je aan voor de training of e-learning!

    Ik ga akkoord met het gebruiken van bovenstaande gegevens door Kameleon Tekst en Communicatie. Lees de privacyverklaring. Hierin staat hoe ik met jouw persoonsgegevens om ga.